علت افزایش قیمت طلا در بازار چیست؟ (۱۰ تیرماه ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی‌های آیفون، سامسونگ و شیائومی (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چرا دامنه نوسان یکسان برای بازار‌ها در نظر گرفته شد؟ ریزش ۲۳ هزار واحدی بورس | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۱ هزار و ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز در مشهد ظرف یک سال گذشته چرا مرحله سوم واریز سود سهام عدالت به ۱۴۰۳ موکول شد؟ آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی املاک اجاری اشخاص حقیقی اعلام شد وزیر صمت: خودروسازان انتقادپذیر باشند | فعالیت ۳۷ شرکت خودرویی در کشور نحوه دریافت وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران + شرایط و مدارک لازم کاهش مزایای مزدی؛ سنوات پایان خدمت کارگران چقدر است؟ هر گرم طلا ۳.۵ میلیون تومان و دلار ۶۲ هزار تومان | قیمت طلا، سکه، ارز و ارز دیجیتال (۱۰ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸درصدی مصرف بنزین در خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست سال جاری از عرضه‌اولیه امروز جا نمانید | زمان ثبت سفارش مشخص شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نرخ‌نامه مصوب مراکز حمل‌ونقل درون‌شهری در مشهد اعلام شد + جدول (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دارندگان دسته‌چک بخوانند | زمان حذف چک کاغذی مشخص شد بررسی افزایش یا کاهش قیمت خودرو‌های خارجی (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | لاماری ایما ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان ماینر غیرمجاز معرفی کنید؛ جایزه بگیرید | سقف پاداش چقدر است؟ جزئیات و نحوه سفارش و خرید سکه از مرکز مبادله | حداکثر میزان خرید چقدر است؟ امحای فنی ۹۰۰ ماینر در خراسان‌رضوی طی یک ماه گذشته قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | خانواده پژو گران شد «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»؛ مردم چه کاری باید انجام دهند؟ لزوم رعایت سقف افزایش ۲۵ درصدی اجاره | صاحب‌خانه‌ها چگونه تنبیه و تشویق می‌شوند؟ درآمد‌های ارزی در بهار سال جاری، به ۲۵.۵ میلیارد دلار رسید بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان رضوی هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۹ هزار تومان شد + جدول (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بررسی میانگین رشد سالانه اجاره مسکن و شاخص دسترسی به مسکن در دولت‌های مختلف + نمودار
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازگشایی عمومی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۶۲۷۸
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
بازگشایی عمومی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع)
هم‌زمان با عید غدیرخم، فضای رستورانی باغ خاتون امام‌رضا‌(ع) به‌همت بخش خصوصی و توسط برند غذایی «کروژ» افتتاح شد.

گزارش آگهی

«باغ خاتون» که ذیل سازمان اجتماعی آستان قدس رضوی قرار دارد و پیش‌تر در سال ۱۳۹۷ بخش‌هایی از مجموعه‌های فرهنگی و بانوان توسط آیت‌الله رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی، افتتاح شده بود، شب گذشته در مراسمی باشکوه، فضای رستورانی آن برای پذیرایی از عموم زائران و مجاوران امام‌رضا(ع) با نام «کروژ خاتون» افتتاح شد.

«کروژ» یک برند و مجموعه غذایی پرافتخار صنف اغذیه در مشهد مقدس است که از هشت سال پیش فعالیت خود را در سرزمین امام‌رضا(ع) آغاز کرد و موفق شد به‌عنوان واحد نمونه صنفی کشور هم به‌انتخاب اتاق اصناف شناخته شود. کروژ که پیش از این، دو شعبه در خیابان خیام و هفت‌تیر مشهد داشت، شب گذشته هم‌زمان با ایام عید امامت امام‌علی(ع)، سومین شعبه خود را در حضور محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، احمدعلی موهبتی استاندار پیشین سیستان‌و‌بلوچستان و سایر مسئولان و مدیران استانی با نام «خاتون کروژ» در باغ خاتون افتتاح کرد.

بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در باغ خاتون افتتاح شد | درخشش در باغ امام رضا (ع)

«خاتون کروژ» مجموعه‌ای فاخر در دل باغ امام‌رضا(ع) است که در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب درخصوص حمایت و واگذاری کار‌ها به بخش خصوصی با همیاری و مساعدت آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.

بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در باغ خاتون افتتاح شد | درخشش در باغ امام رضا (ع)

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، در مراسم افتتاحیه این مجموعه بیان کرد: در دوره جدید آستان قدس رضوی و از سال ۱۳۹۸، آستان به چهار سازمان تبدیل شد. اصل و قلب آستان قدس، حرم مطهر است که از سال ۱۳۵۷ که حدود ۱۰۰ هزار مترمربع بود، به یک میلیون مترمربع توسعه پیدا کرده است. دومین سازمان، «علمی و فرهنگی» آستان است که دانشگاه امام‌رضا(ع)، علوم اسلامی رضوی، بنیاد پژوهش‌ها، موزه، کتابخانه، بنیاد فرهنگی رضوی که ۱۹ مدرسه در مشهد و برخی شهرستان‌ها را اداره می‌کند و مجموعه‌های متعدد دیگری ازجمله آفرینش‌های هنری که کار‌های فاخری را با پیوست معرفتی امام‌رضا(ع) و سبک و سیره رضوی تولید می‌کند، در این سازمان قرار دارند.

وی افزود: سومین سازمان، بنیاد بهره‌وری از موقوفات است که حوزه وسیعی را در اختیار دارد. مثلاً چون کارخانجات آستان قدس یا موقوفه‌ هستند یا از عواید موقوفه‌ها حاصل شده‌اند، در این سازمان قرار دارند. چهارمین مورد، سازمان اجتماعی آستان قدس است که در دوره شهید رئیسی شکل گرفت و در دوره جدید آستان قدس، شش مرکز امور بانوان و خانواده، تربیت بدنی، موقوفه زائر رضوی، معاونت خدمات اجتماعی، مرکز جامع مشاوره و شبکه خادمیاری ذیل آن قرار گرفتند.

استادآقا درباره باغ خاتون تصریح کرد: این باغ با مساحت ۱۱۴ هکتار از موقوفات آستان است که مجموعه مرکز بانوان و خانواده آستان هم در این باغ مستقر شده و ۲۰ هکتار از فضای این محل را در اختیار دارد. بخشی از این باغ شامل سالن‌های آموزشی و فرهنگی، محل همایش‌ها، مجموعه‌های ورزشی و... در دوره تولیت آیت‌الله رئیسی در سال ۱۳۹۷ افتتاح و در اختیار بانوان و دختران قرار گرفته بود. اما فضای بِرکه باغ که پایه‌گذاری آن هم در سال ۹۷ بود، امکاناتش کافی نبود و امشب شاهد توسعه و تکمیل آن توسط بخش خصوصی هستیم که آقای بکائیان با برند کروژ این کار را پیش بردند.

وی تاکید کرد: همکاری آستان قدس با بخش خصوصی سابقه دیرینه دارد؛ مجموعه‌های ورزشی آستان به بخش خصوصی برون‌سپاری شده‌اند. در مجموعه‌ای که امشب افتتاح شد، مدیریت این فضا هم به بخش خصوصی واگذار شد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، محمدجواد بکائیان، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره برند «کروژ» عنوان کرد: از تولیت محترم و معزز آستان قدس رضوی که با رویکرد مثبت نسبت به بخش خصوصی ما را در این مسیر حمایت کردند و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس که دغدغه فرامین مقام معظم رهبری را دارند و همراه بخش خصوصی هستند، تشکر ویژه از عزیزان داریم. رهبر انقلاب بار‌ها به دولت‌ها و دستگاه‌های مختلف توصیه کرده بودند که کار‌ها باید توسط بخش خصوصی دنبال شود، اما این فرمایش ایشان در دولت‌ها مغفول مانده بود و خرسندیم که جناب آقای مروی، تولیت محترم آستان قدس رضوی، توجه ویژه به این موضوع دارند؛ چراکه این موضوع باعث هرچه نزدیک‌ترشدن نهاد‌های حاکمیتی با مردم می‌شود.

وی افزود: «کروژ خاتون» از این پس افتخار خواهد داشت در فضایی فاخر و متنوع، میزبان مجاوران و زائران حضرت‌رضا(ع) باشد. در ساخت این مجموعه تلاش کردیم بالاترین کیفیت ساخت را بهره گیریم و با توجه به فضای سبزی که وجود داشت، به مدلی در طراحی دست یابیم که به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

instagram.com/korouzh

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->